З 14 листопада у Миколаєві розпочинається опалювальний сезон.
Як повідомляє ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», впродовж 10 діб буде здійснено пуск котелень для подачі тепла споживачам усіх форм власності
Підприємство нагадує мешканцям житлового фонду що робити, якщо тепло не подається або температура нижче норми.
Прогріваються лише окремі стояки у квартирі
Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за необхідністю – перезапустити окремі стояки.
Стояки прогріваються, а опалювальні прилади (батареї) – ні
Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості – видаляти повітря при підключенні).
Температура повітря в приміщенні нижче +18°С з настанням опалювального періоду
- Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
- Пересвідчитись, що не має місце прикриття засувок на вузлі
- Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
- Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби теплових мереж підприємства за телефоном: 46 51 29. Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.
Наголошується, що втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.
У разі виникнення питань звертайтеся на "гарячу лінію" підприємства: 050 421 49 58 (Графік роботи: ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00, ПТ: 08:00 - 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45)
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).