Мобільний оператор Kyivstar заявив про технічний збій у роботі.
Як повідомляє компанія, у результаті збою можуть бути недоступні послуги звʼязку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
"На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг", - сказано у повідомленні.
Як підключитись до національного роумінгу?
- Для початку необхідно дезактивувати автовибір мережі.
- Якщо у вас Android, то зайдіть у розділ "Налаштування" – "Мобільна мережа" – "Оператор" – оберіть одну з доступних мереж Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob;
- Якщо у вас iPhone: "Параметри" – "Стільникові дані" – "Вибір мережі" – оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.
- В разі, якщо одразу після переналаштування змін не спостерігається – перезавантажте телефон. За потреби повторіть процедуру.
- Періодично перевіряйте зв'язок і намагайтеся підключитися до мережі свого оператора самостійно, або увімкнувши автовибір мережі.
- Важливу роль відіграє мобільний трафік, який створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Щоб обмежити споживання мобільного трафіку – вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: "Налаштування" – "Дані та сховище" або "Медіафайли" – Вимкніть опцію "Фонове завантаження". Також у розділі "Через мобільну мережу" вимкніть "Автозавантаження медіа".
- Якщо ви не можете додзвонитися до абонента – надішліть йому СМС. Мобільна мережа може бути перенавантажена, особливо у критичних ситуаціях.
- Якщо зв'язку немає у національному роумінгу, то це може свідчити про те, що у вас увімкнений "Режим польоту". Запитайте в інших людей поруч, чи є у них зв'язок. Якщо в оточуючих немає проблем, перезавантажте телефон, вийміть і знову вставте SIM-картку, або перевірте її працездатність в іншому девайсі.
Підписуйтесь на наш Телеграм, щоб бути в курсі всіх подій на Миколаївщині.