Як залученість працівників AB InBev Efes Ukraine впливає на успіх компанії
Сьогодні всі роботодавці перебувають в активному пошуку кандидатів, адже брак фахівців дається взнаки. Водночас деякі компанії виграють конкуренцію та отримують кращих кандидатів, і при цьому їм вдається залучати і утримувати цінні кадри.
AB InBev Efes Ukraine– компанія з високим рівнем залученості працівників,і, на думку старшого менеджера з персоналу Мар'яни Кошарновської, саме високий відсоток залученості прямо впливає на успіх компанії.
Впродовж кількох років рівень залученості працівників компанії AB InBev Efes Ukraineутримується на позначці вище 90%, а за останній рік він навіть зріс на 1%, що для великої міжнародної компанії, тим більше в нинішніх умовах, – серйозне досягнення. Серед ключових причин успіху Мар'яна Кошарновська називає такі:
1. Прозорість та відкритість комунікації. Компанія на постійній основі проводить зустрічі всередині команд (так звані «121» – зустріч віч-на-віч з керівником; щотижневі зустрічі команд; щомісячні зустрічі великих функцій), відкриті брифінги з топ-менеджментом і двічі на рік – опитування залученості. Все це дає можливість працівникам висловлювати свої думки, отримувати зворотний зв’язок і відчувати свою причетність до бізнес-рішень компанії.
2. Навчання і розвиток — один з головних акцентів політики компанії. Навчання співробітників розглядається як інвестиціі у майбутнє. До речі, це визнають експерти ринку праці: на цьогорічному HR Wisdom Summit компанія отримала нагороду у номінації «Кращий корпоративний університет».
3. Нагороди за досягнення, персоналізовані подяки чи навіть прості слова визнання під час командних зустрічей мають величезне значення. Як свідчать дослідження, визнання досягнень підвищує залученість працівників на 30% і суттєво покращує атмосферу в команді. І це – один із фокусів компанії на 2025 рік.
4. Гнучкість і комфортні умови праці. Гібридний формат роботи – прийнятний стандарт в AB InBev Efes Ukraine, співробітники працюють в офісі у визначені дні, які команди самі визначають для себе як прийнятні. Це допомагає збалансувати робоче навантаження і особисте життя.
Завдяки такій політиці компанія має досить гарні результати:
- Стабільно високі показники залученості впродовж років.
- Зростання індексу залученості на 1% за останній рік.
- Створення середовища, де працівники самі пропонують нові ідеї для вдосконалення процесів і розвитку бізнесу.
На думку Мар'яни Кошарновської, важливо вірити у своїх людей і по-справжньому вкладатися в них, тоді це повертається відповідним ставленням до компанії, ефективністю роботи, зменшенням плинності кадрів. Зрештою, все зводиться до однієї фрази: «Наші люди – наша цінність».