
Кібератака на Укрзалізницю: чи є ризик зриву поїздок у Миколаєві
Масштабна кібератака на Укрзалізницю: як працює залізниця під час збою систем.
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали потужної таргетованої кібератаки. Відновлення триває вже понад добу, і фахівці компанії спільно з кібердепартаментом СБУ працюють над ліквідацією наслідків. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
Однак, рух поїздів залишається стабільним, затримок немає, а всі операційні процеси переведено в резервний формат.
Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!,
- говориться у повідомленні.
Як купити квитки під час збою?
Через тимчасову недоступність онлайн-продажів квитків, Укрзалізниця перейшла на офлайн-режим.
- Квитки можна придбати в касах залізничних вокзалів.
- На 24 і 25 березня міжнародні квитки також продаються через каси.
- У разі, якщо пасажир не встиг придбати квиток, йому радять прямувати до поїзда — бригада оформить проїзд на місці.
Що робити, якщо хочете повернути квиток?
Пасажири, які бажають повернути квиток на рейс 24 березня, можуть зробити це онлайн. Для цього потрібно:
- Надіслати скан або фото квитка та контактний номер телефону на пошту [email protected]
- Заявка буде оброблена протягом трьох днів після відновлення роботи систем.
Коли відновлять онлайн-сервіси?
Фахівці УЗ та СБУ ретельно перевіряють системи на наявність вразливостей перед їх відновленням. Пасажирів закликають стежити за офіційними повідомленнями для отримання актуальної інформації.